Úvodní > Správa města > Nabídka pracovních míst

Nabídka pracovních míst u Města Tanvald

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

MĚSTO TANVALD

vyhlašuje dne 19. 02. 2019 v souladu s ustanovením § 7 zákona č.312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

výběrové řízení na pracovní pozici úřednice-úředníka, referentku-referenta sociálních věcí v oddělení sociálně právní ochrany dětí MěÚ Tanvald s náplní práce zajišťování agendy sociálně právní ochrany dětí

 

Místo výkonu práce:

Městský úřad Tanvald, Palackého 359, pracoviště Krkonošská 350, Tanvald

Platové zařazení:

10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců
ve veřejných službách a správě v platném znění.

Předpokládaný termín nástupu: dle dohody v co nejblíže možném termínu

Předpoklady pro výkon funkce úředníka:

Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání ve studijních programech v oblasti pedagogických a společenských věd zaměřených na sociální práci, právo
  • dobré komunikační schopnosti
  • asertivita při jednání s klienty
  • uživatelská znalost práce na PC
  • znalost veřejné správy výhodou
  • praxe sociálního pracovníka výhodou
  • řidičské oprávnění skupiny B výhodou

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno, příjmení a titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • datum a podpis

Uchazeč připojí k přihlášce do výběrového řízení následující doklady:

1. životopis, ve kterém uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných       znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (strukturovaný životopis)

2.  výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též  obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový   doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením

3.  ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

4.  podepsané prohlášení v následujícím znění:

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlas k jejich zpracování.

Jméno a příjmení

Datum narození

Vlastnoruční podpis

Lhůta pro podání přihlášky:

Uzávěrka pro podání přihlášek uchazečů je 11. 03. 2019 do 16.00 hod.

Způsob podání přihlášky:

Přihlášky s přílohami mohou být podány osobně v oddělení kancelář tajemníka MěÚ, Palackého 359, Tanvald, 2. patro nebo zaslány poštou s poznámkou na obálce „neotvírat-výběrové řízení OSPOD“ na adresu Městský úřad Tanvald, oddělení kancelář tajemníka, Palackého 359, 468 41 Tanvald.

Informace o zpracování osobních údajů:

Správce osobních údajů uchazečů je město Tanvald, zastoupené tajemníkem MěÚ. Pověřencem pro ochranu osobních údajů je Ing. Miloš Šnytr, tel. 483369538. Osobní údaje uchazečů budou zpracovány za účelem provedení výběrového řízení. Osobní údaje uchazečů budou poskytnuty tajemníkovi MěÚ a výběrové komisi.

V Tanvaldě dne 19. 02. 2019

 

Richard Seidel v. r.

tajemník MěÚ