Omezení provozu MěÚ Tanvald s účinností od 22. 11. 2021 do odvolání

Oznámení městského úřadu

Od pondělí 22. listopadu 2021 do odvolání jsou v důsledku nepříznivé epidemické situace mezi zaměstnanci města zařazenými do MěÚ všechna pracoviště MěÚ Tanvald v budovách Palackého 359, Krkonošská 350 a Železnobrodská 299 v níže uvedeném omezeném provozním režimu.

Úřední hodiny: pondělí, středa od 08.00 do 11.00 hod. a od 13.00 do 16.30 hod.

Pokladna MěÚ  je mimo provoz.

Prosíme občany, aby pracovníky MěÚ kontaktovali pouze v nezbytně nutných a neodkladných záležitostech a to přednostně telefonicky, elektronicky nebo poštou. Mimo uvedenou dobu úředních hodin budou všechna pracoviště MěÚ Tanvald pro veřejnost uzavřena.

Informace k vyřizování nezbytně nutných a neodkladných záležitostí na jednotlivých odborech a odděleních MěÚ Tanvald získáte na webových stránkách města a na následujících vybraných telefonních číslech:

Pracoviště v budově radnice Palackého čp. 359
Spojovatelka 483 369 511
Odbor stavební úřad a životní prostředí 483 369 565, 566
Odbor rozvoje a komunálních věcí 483 369 550, 554 nebo 606 388 154
Ekonomický odbor včetně pokladny MěÚ 483 369 540
Správní odbor (zejména evidence obyvatel, matrika, občanské průkazy, cestovní doklady) 483 369 533, 535
Oddělení kancelář tajemníka MěÚ 483 369 522, 483 369 523, nebo 602 448 042
Živnostenský úřad 483 369 571
Krizové řízení 483 369 526, 725 338 897
Pracoviště v budově Krkonošská čp. 350
Odbor dopravy (zejména evidence řidičů a vozidel) 483 369 623, 483 369 628,
483 369 622
Oddělení OSPOD (sociálně právní ochrana dětí) 483 369 632, 483 369 631,
721 944 008, 606 217 597
Pracoviště v budově Železnobrodská čp. 299
Oddělení sociální práce a sociálních služeb 483 369 640 nebo 720 020 331

Městské infocentrum a městská knihovna jsou v běžném provozu.

Děkujeme za pochopení.

Vytvořeno 22.11.2021 10:09:49 | přečteno 218x | ekraslova
load